موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: تاکنون بیش از ۱۰ میلیون لیتر آب در بین این موکب‌های خدمت رسان توزیع شده است.

توزیع ۱۰ میلیون‌لیتر آب ویژه موکب‌های زائران

به گزارش قدس خراسان، حسین اسماعیلیان عنوان کرد: امسال در دهه پایانی صفر علاوه بر موکب‌های داخل شهر، مسوولیت آبرسانی به موکب‌ها در مسیر حرکت زائران پیاده امام رضا (ع) و منتهی به مشهد نیز بر عهده شرکت آب و فاضلاب مشهد بود.
وی اضافه کرد: در همین راستا و با انجام بیش از هزار سرویس تانکری، بیش از ۱۰ میلیون لیتر آب‌رسانی به این موکب‌ها انجام شده است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد ادامه داد: دهه پایانی صفر از ایام اوج مصرف آب در مشهد است که با عنایت امام هشتم(ع) تاکنون هیچ مشکل کمی و کیفی در آب‌رسانی نداشته‌ایم.
وی بیان کرد: با توجه به افزایش روز افزون حضور زائران در مشهد به خصوص در ایام خاص نیازمند تقویت امکانات و به ویژه ناوگان تانکری در این شرکت هستیم و باید تعداد تانکرهای آب‌رسانی افزایش یابد.
اسماعیلیان اضافه کرد: بر اساس مطالعات صورت گرفته در حوزه تأمین آب مشهد در شرایط اضطرار، لازم است تا موضوع تأمین و توزیع آب بسته‌بندی برای شرایط خاص و بحرانی نیز در دستور کار قرار گیرد، اکنون در این حوزه ظرفیت محدودی داریم و باید این ظرفیت با استفاده از بخش خصوصی افزایش یابد.
آب‌رسانی به موکب‌ها وایستگاه‌های صلواتی مسیر حرکت زائران رضوی در روزهای پایانی صفر توسط شرکت آب و فاضلاب مشهد با ۶۵ دستگاه تانکر در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.